Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інформаційно-аналітична довідка
щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області
за І-ше півріччя 2014 року
1. В галузі фінансового забезпечення :
Аналіз використання коштів за І півріччя 2014 року показав, що виплата заробітної плати проводилась без затримки в межах виділених з Державного бюджету асигнувань. Кредиторської заборгованості з оплати праці станом на 1 липня 2014 року немає.
Кошторисом доходів і видатків загального фонду для виплати заробітної плати на I - півріччя 2014 року, передбачено фінансування в сумі 16 млн. 249 тис. 300 грн., що у відсотках становить 100 % від передбаченого на звітний період. Протягом І півріччя 2014 року використано коштів в сумі 15 млн. 779 тис. 400 грн. Залишок невикористаних коштів, які утворились станом на 1 липня 2014 року складає 469 тис. 900 грн. Даний залишок виник у зв’язку із тим, що довідкою від 27 червня 2014 року № 675 було внесено зміни до кошторису на 2014 рік, а саме проведено наближення фінансування на оплату праці з жовтня, листопада та грудня поточного року на червень і в цей же день вищезазначені видатки були профінансовані. Оскільки виплата заробітної плати за червень 2014 року проводилась 27 червня і це був останній робочий день місяця, даний залишок буде використаний на виплату відпускних та допомог на оздоровлення для суддів та працівників судового апарату за липень 2014 року.
Щодо фінансового забезпечення спеціального фонду
Кошторисом доходів і видатків спеціального фонду на І півріччя 2014 року для утримання місцевих районних судів передбачено фінансування в сумі 3 млн. 981 тис. 800 грн., фактично надійшло з Державного бюджету асигнувань в сумі 3 млн. 724 тис. 800 грн., що у відсотках становить 93,5 % від передбачених кошторисом на звітний період. Використано коштів в сумі 3 млн. 218 тис. 500 грн. Залишок невикористаних коштів станом на 1 липня 2014 року по спеціальному фонду становить 506 тис. 300 грн. з них:
505 тис. 200 грн. - оплата на придбання поштових знаків, канцелярських та господарських товарів, картриджів, полуг з оренди приміщень, оплата послуг із заправки картриджів та ремонту оргтехніки, оплата послуг із вивозу та утилізації сміття, оплата відряджень суддям та працівникам районних судів та інше. У встановлені регламентом роботи терміни, територіальним управлінням було надано до органів державної казначейської служби, всі необхідні для здійснення оплати підтверджуючі документи (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, договори та інше).
Однак, у зв’язку із обмеженим проведенням платежів внаслідок відсутності фінансового ресурсу з Державної казначейської служби України, вищезазначені виплати не були здійснені, а тому зареєстровані як бюджетна кредиторська заборгованість в межах виділених асигнувань.
1,1 тис. грн. – залишок коштів на оплату комунальних послуг, що буде використаний за рахунок спожитої електроенергії в липні 2014 року.
2. У галузі матеріально-технічного та інформаційного забезпечення судів.
Незважаючи на вкрай низьке фінансування та обмежені можливості в частині забезпечення судів всіма необхідними ресурсами, територіальному управлінню все-таки вдалося провести за звітний період необхідний комплекс заходів для стабілізації ситуації, що склалась.
Зокрема, за I – півріччя 2014 року, враховуючи потреби судів та фінансові можливості управління для їх задоволення, придбано:
- поштових марок – на 443,9 тис. грн.;
- господарських товарів – на 6,6 тис грн.;
- канцелярських товарів – на 11 тис грн.;
- запасні комплектуючі до оргтехніки – на 5,8 тис. грн.;
- бланкова продукція – на 30,6 тис. грн.;
- картриджів – на 50,8 тис. грн.;
- мантії для суддів – на 2,1 тис.грн.;
Звичайно, окрім придбання нових товарів та цінностей для потреб місцевих судів, фахівцями територіального управління вживаються заходи щодо технічного обслуговування вже наявної комп’ютерної і офісної техніки. Так, на даний момент всі технічні несправності, що виникають під час користування оргтехнікою, усуваються спеціалістами управління, укладаються договори на технічне обслуговування, надаються консультації щодо користування нею тощо.
На жаль, існуюче економічне загострення не дає можливості управлінню в повній мірі забезпечити належними матеріально-технічними засобами. І в даній ситуації, що склалась, територіальне управління ДСА намагається задовольняти потреби судів максимально до реальних можливостей. Підрахунки показали, що потреби місцевих судів у найбільш «ходових» предметах (папір, марки, конверти та ін.) задовольняються відповідно до встановлених норм. На жаль, гострою проблемою дійсно залишається придбання компакт-дисків та заправки картриджів, однак ми сподіваємось, що у випадку повного виконання фінансового кошторису дана проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
Працівники апаратів всіх судів з розумінням ставляться до тимчасових обмежених можливостей, які у свою чергу дали поштовх до пошуку нових альтернативних варіантів. Наприклад, якщо говорити про введення листування в електронному вигляді, то така практика вже давно прижилась у судах. Тепер всі розуміють, що в такий спосіб набагато зручніше та швидше можна донести всю необхідну інформацію до ТУ чи іншої установи, не говорячи вже про її економічну доцільність.
Інформаційна програма «Електронний суд» також швидкими темпами набирає популярності. Так, до прикладу, станом на кінець звітного періоду суди направили вже понад десять тисяч SMS-повідомлень до учасників процесів, окрім того за цей же період зареєстровано близько тисячі заявок на отримання процесуальних документів в електронному вигляді. На жаль, дана інформаційна система поки не використовується повною мірою, але вже спостерігаються позитивні зрушення в її роботі. Так, в порівнянні з першим кварталом 2014 року кількість відправлених повісток у вигляді SMS-повідомлень збільшилась в 7 разів.
Зважаючи на відсутність достатньої кількості в місцевих судах факсимільних пристроїв, у березні поточного року був проведений відеосемінар за участю спеціалістів з інформаційних технологій. На даному семінарі розглядались питання щодо:
1. роботи багатофункціонального пристрою в факсимільному режимі;
2. правила використання копіювального устаткування в режимі економії тонера;
3. профілактика роботи мережево-комінікаційного та серверного обладнення.
На виконання спільного наказу Державної судової адміністрації України та Державної податкової служби України від 26 лютого 2013 року № 30/44 «Про затвердження Порядку надання судам загальної юрисдикції інформації про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів» , а саме відповідно до п. 4 даного наказу Державна податкова служба забезпечує безкоштовне надання суддям та відповідальним працівникам апаратів судів електронних цифрових підписів (далі ЕЦП) у встановленому порядку. Надання ключів ЕЦП здійснює Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів (далі АЦСК ІДД).
З метою належної організації роботи із забезпечення суддів та працівників суду ЕЦП в 2013 році наказами голів судів було призначено осіб, відповідальних за забезпечення ЕЦП в судах, а також затверджено перелік посадових осіб (суддів та працівників апарату суду), яким надано право такого застосування. Повідомляємо, що генерація особистих та відкритих ключів здійснюється підписувачем особисто, безпосередньо на своєму робочому місці, після чого запит на формування посиленого сертифіката передається відповідальній особі суду.
Протягом 1 півріччя 2014 року відповідальними працівниками територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області забезпечувалося виготовлення електронно-цифрових підписів. За зазначений період територіальним управлінням подано 6 належно оформлених реєстраційних карток, 75 запитів на отримання ЕЦП та відповідні документи, що потребуються для виготовлення ЕЦП до АЦСК ІДД на виготовлення сертифікатів для суддів та працівників судів (із них було виготовлено: 71 – електронно цифрових підписів та 4 – електронно цифрових печатки).
Наголошуємо, що із листопада 2013 року строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, становить 2 роки з моменту їх формування.
Станом на сьогоднішній день всі суди області в повному обсязі забезпечено новими ключами.
Доречно зазначити, що територіальним управлінням вдалося провести ряд організаційних заходів з метою належного дотримання норм прийнятої постанови Кабінету Міністрів України № 65 «Про економію державних коштів та недопущення витрат бюджету», відповідно до якої було затверджено ряд заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів.
Так, з метою інформування всіх місцевих судів, управлінням надсилались листи, в яких зверталась увага на положення постанови КМУ №65, якими передбачено припинення заповнення вакантних посад, тимчасове припинення встановлення доплат за виконання службових обов’язків, обмеження щодо закупівлі товарів і проведення робіт (в тому числі ремонтних) тощо. Такі заходи спрямовувались в першу чергу на усунення будь-яких непорозумінь з боку як персоналу суду, так і суддів у момент обмеженого або й навіть дефіцитного забезпечення фінансовими та матеріально-технічними ресурсами, що спрямовувались на суди.
3. У галузі забезпечення судів приміщеннями
Одним з основних напрямків діяльності територіального управління, як і надалі залишається забезпечення місцевих судів належними приміщеннями, які б відповідали вимогам щодо відправлення правосуддя.
Така робота не припинялася й у звітному періоді. Постійно проводиться моніторинг вивільнених приміщень, здійснюється пошук можливостей щодо розширення вже існуючих площ судових установ та їх подальше вдосконалення.
Існуючі напрацювання та проведенні аналізи управління можуть бути реалізовані вже найближчим часом за наявності, звичайно, належного фінансування. Зокрема, як ми вже повідомляли, ДСА України (лист за вих. №01.04.-58 від 13.01.14) в перспективі й надалі залишається побудова нового Палацу правосуддя в м. Сторожинці Чернівецької області. У свій час територіальному управлінню за результатами успішних та ефективних переговорів з керівництвом міської влади було виділено в центрі міста під забудову земельну ділянку. Пізніше під будівництво зазначеного Палацу правосуддя було замовлено проектну – кошторисну документацію, на оформлення якої було витрачено 400.00 тис. коштів з державного бюджету. Тому, звичайно, не втрачаємо надію, що після політичної та економічної стабілізації в державі відповідні кошти на будівництво нової судової установи будуть виділені, і в Чернівецькій області зʼявиться нове сучасне приміщення, яке б відповідало всім вимогам будівельних норм.
Окремо слід відзначити, що наприкинці 2013 року між Чернівецькою обласною радою, Чернівецькою міською радою та територіальним управлінням була підписана трьохстороння угода за №4383-юк «про спільну участь у реконструкції нерухомого майна». Зокрема даною угодою передбачається реконструкція мансарди існуючої будівлі Шевченківського районного суду м. Чернівців, яка за проектом буде становити 440,74 кв.м.
Пізніше, а саме 23.06.2014 року між територіальним управлінням, як Замовником реконструкції приміщення суду та Інвестором (Скрипа Т. В.) підписана угода «Про реконструкцію нерухомого майна», якою передбачено конкретизація виконання запланованих робіт, порядок подання технічної документації, а також права та обов’язки сторін даного договору.
Таким чином після завершення реконструкції мансарди суду, судді та працівники у своєму розпорядженні матимуть можливість освоїти для виконання своїх службових обов’язків - 440,74 кв.м. робочих площ, що значно поліпшить умови перебування апарату даного суду.
Окрім того протягом звітного періоду територіальне управління підписало додаткову угоду до договору підряду на капітальне будівництво за №1-1/10 від 20.01.2010 року, згідно з якою було продовжено термін дії основної угоди та внесено зміни щодо генпідрядника будівельних робіт. На даний час будівництвом житлового комплексу для суддів апеляційного суду та міських судів м. Чернівців буде займатися Житлово-будівельний кооператив «Моноліт 2010». За попередніми прогнозами завершення даного будівництва планується до кінця поточного року.
4. У галузі забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів
Робота територіального управління в частині забезпечення безпеки суддів та працівників апарату судів, а також гарантування належної охорони приміщень судових установ завжди посідало чи не найперше місце серед інших напрямків нашої діяльності.
За весь період роботи управління здійснило значний обсяг робіт по технічній укріпленості приміщень судів, забезпеченню їх надійним захистом. До прикладу, всі зали судових засідань, де розглядаються кримінальні справи, забезпечені спеціальними металевими загородженнями для підсудних, а на дверях встановлено замки камерного типу.
Було проведено обстеження, за результатами якого погоджено з органами МВС маршрути конвоювання в судах осіб, які доставляються під вартою. Усі виявлені при цьому вразливі місця були заблоковані гратами або металевими сітками.
У всіх судах діє система оповіщення чергового наряду міліції в разі виникнення в залі судового засідання тривожної ситуації. Нею може оперативно скористатись як кожний головуючий у судовому засіданні суддя, так і кожен голова суду. У даний час управління, хоча й не такими швидкими темпами, як хотілось, проте здійснює модернізацію і розширення цієї системи на всі службові кабінети суддів.
Відповідно до укладеного договору на виконання монтажних робіт, в новому приміщенні Путильського районого суду Чернівецької області встановлена та налаштована нова система охоронної сигналізації на суму – 29,6 тис.грн. Проведені роботи щодо монтування металевих виробів (виготовлення та встановлення грат) в приміщенні Путильського районного суду на суму – 9,8 тис. грн.;
5. У галузі соціально-побутового забезпечення суддів
За звітний період придбання житла для суддів через відсутність фінансування не здійснювалось. Територіальним управлінням ведеться постійна робота в даному напрямку. Наказом начальника управління затверджений склад житлово-побутової комісії, яка постійно переглядає та оновлює списків суддів, які потребують поліпшення житлових умов.
По сьогоднішній день залишається чинним дозвіл Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин щодо наданння можливості провести реконструкцію 3-го та 4-го поверхів приміщення по вул. Хотинській, 41 під гуртожиток сімейного типу. Територіальне управління вже зверталось з приводу даного питання до ДСА України, в якому висвітлило свої наміри пристосувати під житло (гуртожиток сімейного типу) для суддів та працівників апаратів судів м. Чернівці 3-й та 4-й поверхи будинку по вул. Хотинській, 41.
Що стосується проходження медичного огляду то слід зазначити що цей процес носить динамічний характер. Судді та працівники апаратів судів і надалі продовжують проходити у разі необхідності такий огляд, що став можливим завдяки підписаному у свій час спільного наказу ТУ ДСА України в Чернівецькій області та Головного управління охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації «Про проходження суддями, працівниками апарату місцевих судів та працівниками територіального управління ДСА України в Чернівецькій області щорічного профілактичного огляду». Окрім того, станом на кінець звітної дати, територіальним управлінням було забезпечено санаторне-профілактичне оздоровлення – трьом суддям та чотирьом працівникам апаратів місцевих судів.
6.В галузі кадрового забезпечення
Територіальне управління ДСА України в Чернівецькій області постійно дбає та вживає всіх необхідних заходів з метою підвищення кваліфікації суддів та працівників апаратів судів. Разом з цим, працівники територіального управління залучаються до викладання в Чернівецькому регіональному відділенні Національної школи суддів України (далі – Чернівецьке РВ НШСУ) для різних категорій працівників судів.
Так, протягом 1 півріччя 2014 року, згідно з Графіком підготовки суддів та працівників апаратів судів на 2014 рік, 24 суддів районних судів області пройшли підготовку в Чернівецькому РВ НШСУ.
В цьому ж регіональному відділенні, впродовж 1 півріччя 2014 року, пройшли підготовку 35 працівників апаратів районних судів області, а також понад 20 працівників взяли участь в одноденному семінарі на тему: «Поняття «Електронний суд». Порядок роботи програми обміну електронними документами між судом і учасниками процесу (кримінального провадження). Фіксування судового процесу технічними засобами. Функції, порядок та організація роботи секретаря судового засідання під час фіксування судового провадження технічними засобами» та в семінарі на тему: «Використання систем відеоконференцзв’язку під час здійснення судочинства. Фіксування судового процесу технічними засобами».
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2004 року №899-р «Про утворення навчально-методичного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» територіальним управлінням було направлено двоє суддів для підвищення кваліфікації за курсом «Боротьба з легалізацією (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму», що проводилося у м. Львові.
Впродовж звітного періоду в місцеві суди області для проходження виробничої та ознайомчої практики було направлено понад 100 студентів (Київського університету права Національної академії наук України, Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича, Національного університету державної податкової служби України, Національного університету «Києво-Могилянської академії», Національної академії внутрішніх справ, Національного університету «Одеська юридична академія»).
Також, кадрова служба управління постійно працює з Єдиною інформаційною системою обліку суддівських кадрів, а саме: вноситься поновлена інформація щодо підвищення кваліфікації суддів, призначення їх на адміністративні посади, до новостворених карток суддів місцевих загальних судів, призначених на посади вперше, вносяться дані щодо їх освіти, загальної трудової діяльності, дати та місця народження тощо.
Разом з цим, відповідальні працівники управління, постійно працюють над підготовкою інформаційних листів на різноманітну тематику, які надсилаються в місцеві суди для відома та використання в повсякденній роботі. Так, нещодавно, на адреси місцевих загальних судів області були надіслані інформаційні листи щодо порядку призначення на посади помічника голови суду та помічника заступника голови суду, щодо питань оплати відпускних та допомог на оздоровлення, щодо співпраці територіального управління з прес-секретарями місцевих судів та постійного оновлення інформації на власних веб-сайтах судів, щодо вимог постанови КМУ від 01 березня 2014 року №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету», спрямовану на економне та раціональне використання державних коштів, щодо надання днів відпочинку за роботу у вихідний, святковий або неробочий день (чергування) тощо.
Разом з цим, 14 березня 2014 року кадровою службою територіального управління було проведено семінар для працівників кадрових служб апаратів місцевих загальних судів Чернівецької області в режимі відеоконференцзв’язку, на якому обговорювалися окремі зміни, які відбулися в антикорупційному законодавстві згідно Законів України від 14.05.2013 року №224-VII та від 04.07.2013 року №406-VII, а також розглядалося питання щодо заповнення державними службовцями декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік (за поновленою формою). Також, на зазначеному семінарському занятті, були роз’яснені окремі аспекти постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 року №65 «Про економію державних коштів та недопущення витрат бюджету».
7. Щодо взаємодії із засобами масової інформації
На виконання вимог постанови колегії Державної судової адміністрації України № 5/6 від 19 жовтня 2004 року, Концепції позиціонування Державної судової адміністрації України, розробленої відповідно до Закону України „Про інформацію” та Закону України „Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади, місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, територіальне управління (далі – ТУ ДСА), впродовж першого півріччя 2014 року, продовжувало співпрацювати із місцевими, регіональними та всеукраїнськими засобами масової інформації, а також мережею Інтернет.
При цьому основну увагу зосереджувало на висвітлення діяльності управління з питань організаційного, технічного, інформаційного, кадрового та фінансового забезпечення місцевих (районних) судів Буковини.
У практичній діяльності прес-служба ТУ ДСА плідно співпрацювала із обласними газетами „Буковина”, „Ва-банк”, „Чернівці”, а також з редакцією „Буковинського віче”, з якою управлінням офіційно зареєстровано спеціальний Додаток до часопису «Кримінальне досьє Буковини» (почав виходити у світ у серпні 2011 року; у 2013 році побачило світ дванадцять, у першому півріччі 2014 року – чотири випуски).
Зокрема, у Додатку від 6 січня 2014 року було опубліковано матеріал начальника ТУ ДСА Ю.Гончарука «Організація управління місцевими судами потребує вдосконалення», від 6 березня - «Працюємо в умовах дефіциту коштів», 22 травня – «У режимі суворої економії», від 26 червня – «Грошова винагорода за працю зросте».
У цьогорічних випусках Додатку було також розміщено чимало матеріалів, які були підготовлені працівниками ТУ ДСА, а саме: «Поповнення суддівського корпусу», «Реорганізацію судових інституцій Буковини завершено», «Про імідж та авторитет судової влади», «Європейські стандарти суддівської незалежності», «Правосуддя у режимі он-лайн», «Порядок суддівського адміністрування змінено», «Навантаження на суддів буде врегульовано», «Електронні повістки набувають поширення», «Нова інструкція з діловодства», «Суддівський корпус Буковини оновлюється» та інше.
До підготовки матеріалів для Додатку ТУ ДСА залучає також працівників апаратів місцевих (районних) судів - цього року вже були опубліковані такі матеріали із Путильського та Герцаївського райсудів: Денис Л. - Простір, комфорт та зручність [про новосілля Путильського місцевого (районного) суду], Чорней К. - У режимі цілодобового доступу [про впровадження у судах проекту «Електронний суд»].
У рубриці «Консультуємо» у Додатку продовжуються публікації матеріалів «Верховенство права торжествує» - роз’яснення юриста ТУ ДСА П. Тюфтія новел нового Кримінального процесуального кодексу України.
Дбає ТУ ДСА й про формування позитивного іміджу суддів та працівників апарату суду. Зокрема, у лютневому випуску Додатку надруковано матеріал «Вірність її величності Феміді» - нарис про суддів Хотинського районного суду А.Мартинюка та Р.Гергележиу, які на цих посадах пропрацювали майже 30 років, у березневому випуску матеріал «Без права на помилку» - замальовка про суддю Шевченківського районного суду м. Чернівці І.Гончарову, у травневому – замальовка про суддю Першотравневого районного суду м.Чернівці Л.Стоцьку. Всього у першому півріччі 2014 року у Дадатках до часопису «Буковинське Віче» було опубліковано майже 50 (п’ятдесят) різноманітних матеріалів.
Окрім того, для часописів Буковини прес-служба ТУ ДСА постійно готує матеріали рубрики „У судах області”, в яких йдеться про конкретний розгляд у місцевих судах резонансних кримінальних справ. При цьому роз‘яснюється чинне законодавство України, утверджується принцип невідворотності покарання за скоєні злочини, створюється атмосфера осуду навколо порушників закону. Впродовж першого півріччя 2014 року в обласних газетах «Буковина», «Свобода слова», «Чернівці», «Ва-банк», «Молодий буковинець» опубліковано чимало таких матеріалів.
Прес-служба ТУ ДСА тісно співпрацює з колективом обласного радіо «Буковина». Зокрема, в інформаційній програмі «Інформують прес-служби області» кожного тижня в ефір видаються по дві-три інформації про розгляд у місцевих судах Буковини резонансних кримінальних справ.
Разом з цим, ТУ ДСА тісно співпрацює і з телевізійними каналами області. Зокрема, на телеканалі ТВА у програмі «Теми дня» 10 квітня 2014 р. прозвучали інтерв’ю із начальником ТУ ДСА Ю.Гончаруком та головою Шевченківського районного суду м. Чернівці М.Данилюком щодо проблемної ситуації, пов’язаної із заробітною платою працівників апаратів судів України.
За попередньою домовленістю з районними судами м. Чернівці та апеляційним судом області на винесення вироків по резонансних кримінальних справам у зал засідання запрошуються журналісти телебачення, які готують матеріали про сам судовий процес (з можливим інтерв’ю із зловмисником та обов‘язковим коментарем головуючого на процесі), які згодом видаються у телевізійних програмах.
ТУ ДСА працює і над систематичним поповненням своєї ВЕБ-сторінки на веб-сайті судової влади України. Сайт постійно оновлюється найрізноманітнішою інформацією про діяльність та напрацювання територіального управління ДСА та місцевих судів тощо. Зокрема, на сайті розміщено виступи начальника управління, а також співробітників ТУ ДСА.
Окрім того, впродовж першого півріччя 2014 року на відомчому сайті ТУ ДСА розміщено чимало інформацій про розгляд у судах Буковини кримінальних справ.
8. Щодо дотримання виконавської дисципліни
У звітному періоді управлінням було заплановано до виконання 94 заходів, які в подальшому були успішно виконані. Проведено 3 засідання колегії управління, на якому розглянуто важливі та актуальні питання забезпечення діяльності місцевих судів та організації роботи апарату управління. Також у всатновлені терміни були виконані всі поставлені завдання та контролі, що надійшли на адресу управління з ДСА України та її структурних підрозділів.
Стан виконавської дисципліни систематично обговорюється на апаратних нарадах управління (за підсумками роботи за кожний місяць). Діяльність апарату управління врегульовано спеціальним нормативно-правовим актом.
Окрім того, за результатами надісланої інформації щодо проведених перевірок судових установ, ревізійним підрозділом ДСА України (лист ДСА за вих. № Є-1042/14 від 26.02.14) на позачерговій нараді територіального управління були обговорені всі порушення, зазначені в оглядовому листі в частині виявлених недоліків в фінансово-господарській, кадровій, юридичній та організаційно-методичній діяльності. Додатково зазначаємо, що з метою недопущення виникнення таких помилок в майбутньому, за дорученням керівництва було доручено розробити план контрольних-перевірочних заходів діяльності управління та обговорити хід їх виконання на наступній розширеній колегії ТУ ДСА.
З метою недопущення порушення строків при виконанні завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, працівникам територіального управління постійно наголошується про неухильне дотримання наказу Голови ДСА України від 21.11.2011р. № 165 «Про проведення оцінки ефективності здійснення контролю».